روبیکا چیست و چه کاربردی دارد ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای بازی های دیجیتال محمد و آدرس gameforosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 162
:: بازدید سال : 1054
:: بازدید کلی : 1847

RSS

Powered By
loxblog.Com

در این وبلاگ اخبار بازی رو براتون قرار میدم

روبیکا چیست و چه کاربردی دارد ؟
جمعه 2 مهر 1400 ساعت 9:26 | بازدید : 365 | نوشته ‌شده به دست محمد عبداللهی | ( نظرات )

روبیکا یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین برنامه های تولیدی داخل کشور می باشد که بخصوص در سال های اخیر طرفداران بسیاری داشته و با توجه به ادعای پاک بودن ، بسیاری از کودکان نیز در ان مشغول به گشت و گذار هستند.

این برنامه قسمت های بسیار مختلفی دارد. برای مثال روبیکا دارای بخش های زیر می باشد که هر کدام را توضیح میدهیم :

روبیکا فیلم : یکی از ویژگی های منحصربه فردی که روبیکا دارد امکان دسترسی به فیلم ها و انیمیشن ها و کارتن های مختلف است . برخی از این بخش ها پولی بوده و برای عضویت باید هزینه پرداخت کنید اما به طور کلی امکان دسترسی به فیلم ها و کارتن های ایرانی و حتی خارجی با دوبله نیز محیا شده است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

روبیکا موزیک : در این بخش نیز امکان گوش کردن به موزیک های داخلی و مجاز مهیا شده است که به دلیل گستردگی بسیاری زیادی که این بخش دارد ، می توانید به موزیک هایی با سبک های مختلف به اسانی دسترسی داشته باشید. دسته بندی خواننده ها و سبک ها از بهترین قابلیت های این بخش می باشد.

روبینو : اما مهمترین و شاید به توان گفت محبوبترین بخش روبیکا قسمت روبینو می باشد. روبینو شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد و به طور کلی گویا بر اساس ان نوشته شده است. در این بخش امکان اشتراک عکس و فیلم و همینطور خرید و فروش و تبلیغ محصولات توسط کاربران فراهم شده است و میتوان در کنار سرگرمی به خرید و فروش وسایل نیز پرداخت .

روبیکا به طور کلی رایگان است ولی برخی از قابلت های ان نیاز به پرداخت هزینه ی اشتراک دارد .

روبیکا ورزش : این بخش نیز از جمله بخش های پرطرفدار روبیکا می باشد که ورزش های مختلفی را شامل می شود و جدیدترین اخبار ها ، مسابقات و ... را به صورت کامل پوشش می دهد.

اما ایا روبیکا فقط برای موبایل موجود است ؟

استفاده از روبیکا در کامپیوتر نیز مهیا شده است . دانلود روبیکا برای کامپیوتر شامل مراحلی می باشد که این مراحل امکان دسترسی به روبیکا را به همان صورت که در گوشی داشتید برای شما فراهم میکند.

برای این کار نیاز است که شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز نصب کرده سپس فایل نصبی اندروید را در ان نصب کنید . در این شرایط امکان دسترسی به اپلکیشین روبیکا را با شرایطی مشابه با شرایط گوشی های اندروید فراهم خواهید کرد . تمامی قسمت ها با این روش در دسترس بوده و میتوانید به راحتی از انها استفاده کنید .

توجه کنید که روبیکا برای سیستم عامل ویندوز برنامه ای اختصاصی فعلا تولید نکرده است و دسترسی از طریق مرورگر فعال می باشد که ان هم چنگی به دل نمیزند. بهترین راه برای اجرای این برنامه در کامپیوتر استفاده از همین شبیه ساز های اندرویدی می باشد که سریع و عالی برنامه را برای شما اجرا خواهند کرد.




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: